• Trainingstijden

    Leden
    Trainingstijden kunnen door leden opgevraagd worden bij de trainer/coach.

    Nog geen lid?
    Ben je nog geen lid van The Windmills, neem dan contact op met het bestuur voor meer informatie over de trainingstijden.

  • Contributie

  • Vaststellen & innen contributie

    De contributie wordt gebruikt voor de zaalhuur, onkostenvergoeding van trainers en coaches, afdracht aan de Nederlandse Basketbal Bond en activiteiten binnen de verenging.

     

    De contributie is op 1 september 2024 vastgesteld.

    Leden die vanaf het begin van het begin van het seizoen lid zijn betalen de vastgestelde hoeveelheid contributie.
    Leden die later in het jaar lid worden, hun lidmaatschap wijzigen of meer/minder gaan trainen, betalen een aangepaste hoeveelheid contributie gebasseerd op het bijgevoegde schema.

     

     

  • Juryschema

  • Zoals aangegeven in de algemene regels van The Windmills heeft ieder lid het recht op wedstrijden. Daarnaast heeft ieder lid, om de thuiswedstrijden mogelijk te maken, ook taken. Bij iedere thuiswedstrijd zijn twee scheidsrechters en twee personen die tafelen nodig. Bestuur en trainers /coaches zijn vrijgesteld van deze taken. Heren leden die een zaaldienst draaien worden op de dag van de zaaldienst bij 1 wedstrijd ingedeeld als scheidsrechter.

    Het schema voor scheidsrechters en tafelen wordt gemaakt door de zaaldienst commissie. Voor aanvang van het heren seizoen en bij de jeugd voor aanvang eerste helft en tweede helft van het seizoen wordt dit schema op de website van The Windmills geplaatst, ieder lid kan dan kijken wanneer hij of zij is ingedeeld.

    De volgende regels gelden aangaande scheidsrechters /tafelen en het schema:

    • Wanneer je moet fluiten of tafelen dan dien je op tijd aanwezig te zijn. Dat betekent: een kwartier voor aanvang van de wedstrijd heb je je gemeld bij de zaaldienst en sta je klaar. De scheidsrechters hebben zich kenbaar gemaakt bij de coaches van thuis en uitploeg. De klokker laat 10 minuten voor aanvang van de wedstrijd de klok lopen zodat duidelijk is dat de wedstrijd op punt van beginnen staat en de schrijver controleert of de tablet klaar is voor de wedstrijd.
    • Zodra het schema op de website staat kijkt ieder lid wanneer hij of zij is ingedeeld. Wanneer blijkt dat je op een bepaalde datum bent verhinderd meld dit dan voor aanvang van het seizoen of de seizoenshelft bij je coach /trainer. De coach /trainer geeft de verhindering door aan de zaaldienst commissie.
    • Bij verhindering op korte termijn dient een lid zelf vervanging te regelen, doe dit in overleg met de coach. De coach meldt de vervanging bij de zaaldienst commissie.
    • Bij verzuim en niet regelen van vervanging wordt je bij de volgende wedstrijd ingedeeld om te tafelen bij je eigen team. Je speelt dan geen wedstrijd.
  • Tenue

    Vanaf dit seizoen stappen wij voor de jeugdteams over op een nieuw tenue en gaan wij de wedstrijdnummers centraal uitgeven.

    De leden van de U12, U14 en U16 kunnen hun wedstrijdkleding via het bestuur bestellen.

    Let op: de oude tenues kunnen nog steeds bij wedstrijden gedragen worden en het is dus niet verplicht om een nieuw tenue te kopen.